?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Daddy's Home..




Was breastfeeding a really grouchy Aidan when hubby came home..Aidan, on hearing the jangling of keys quickly looked up expectantly ...He stared at hubby as he walked in..Hubby started chatting with his baby who become really animated, squealing away and breaking out into a beeeegggg bogay smile! *sigh* And I'm the one with the milk ducts~Bah!



*The pix are all close-ups coz I had to take them when he was lying across my chest~ that's y it was such an odd angle..
</i>

_______________________


Ok good, now that I've gotten your attention heh..I wanna fix/confirm a day/time for the pepper crab/mahjong session or else I kena labelled NATO!!!!!!!! And I also need to know whether I need to get more than 1 mj table so I can beg, borrow or steal one [hmm, my aptment is gonna be a gambling den]. So speak out those who are playing mj. meganmacy is querying whether any other kids will be around coz that will determine whether she's bringing Megan & Macy..[she needs a reason to lure Megan there]auntyadele, stephiechai???? By the way, the kids can go real swimming while some of us dry swim ..there's a pool for toddlers and a playground too!

Ok now..will throw in a few dates here..

Thursday,15th May - Vesak Day
Sat 17 May or Sun 18 May
Sat 24 May or Sun 25 May


Lemme know soon~~! Hubby has agreed to buy go tarpow the crabs for us hehe so what's more important is how many crabs are we getting!!!!???


Site Meter


Comments

( 47 comments — Leave a comment )
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
blueberrykisses
May. 12th, 2003 02:28 am (UTC)
aiyoh! so cute! aidan's eye lashes are really pretty
angeliatay
May. 12th, 2003 10:51 pm (UTC)
hee..yeah, can see a li' of his lashes here hor!
he got the long eyelashes from meeeee~
(no subject) - pinkmelonhugs - May. 13th, 2003 06:31 pm (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 14th, 2003 05:07 am (UTC) - Expand
(no subject) - pinkmelonhugs - May. 14th, 2003 12:48 pm (UTC) - Expand
moxielass
May. 12th, 2003 02:30 am (UTC)
So cute! Aidan is not dao after all.

(Are we playing mahjong?)
angeliatay
May. 12th, 2003 03:53 pm (UTC)
this sat can? *can't rem who can who cannot liao*
Re: - moxielass - May. 12th, 2003 06:13 pm (UTC) - Expand
kodomo
May. 12th, 2003 02:32 am (UTC)
HTB's face is so round. Heh. Get all the salivating females away from him please. We're betrothed already.
angeliatay
May. 12th, 2003 10:52 pm (UTC)
Not round hor! Heart shaped :D~
(Deleted comment)
moxielass
May. 12th, 2003 03:07 am (UTC)
its aidan. deh.
(Anonymous)
May. 12th, 2003 03:04 am (UTC)
baby! so cute! lol I can't help it. I was feeling so down today cause we lost a match but i saw the pictures and i was like so happy. Just can't help it aye. lol -shu-
angeliatay
May. 12th, 2003 06:53 am (UTC)
What match/sport?
takira
May. 12th, 2003 03:14 am (UTC)
Angie I want to PLAY!!! Get AnoTHer Table~ hehehe
angeliatay
May. 12th, 2003 10:48 pm (UTC)
like not enuff kaki for a 2nd table..:P~
next time lor ~
(no subject) - takira - May. 12th, 2003 10:50 pm (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 12th, 2003 10:51 pm (UTC) - Expand
(no subject) - takira - May. 12th, 2003 10:52 pm (UTC) - Expand
lavivaloca
May. 12th, 2003 03:19 am (UTC)
:edit:i was reading your past entries and my goodness,i realised Aidan grew so much!cute Aidan!
angeliatay
May. 12th, 2003 06:53 am (UTC)
LOL..u'd actually changed ur post coz of moxielass..
Yeah..he changed/grew alot..
One of the ljer commented that Aidan looked like an alien initially...which I have to agree!! Both me n hubby were *coff* taken aback when we first had a better look at him after he was cleaned up and all at the hospital. :P~
stephiechai
May. 12th, 2003 03:46 am (UTC)
I'm ok but if I have to bring my entire clan over ... means no mj for stephiechai and no eating crab 'cos she'll be all busy with kiddies.

but really, I think I'll bring only one at most!

No prize for guessing which one I'll bring;)
angeliatay
May. 12th, 2003 06:49 am (UTC)
Any of those dates are okay with u???
Heh..ok u dun bring kid [unless u reaaaaaalllllyeeeee want to]. The previous players should stay since the money should flow to each other hehe..
I was actually thinkin we can start the mj first earlier in the day and have the rest come later coz crab place opens later anyway..then mebbe ur hubby can drop off the kids or sumthin..
Re: - stephiechai - May. 12th, 2003 02:10 pm (UTC) - Expand
meganmacy
May. 12th, 2003 03:59 am (UTC)
Vesak day looks fine to me, actually Sat. also can....
so any kids coming? If they are, MEgan gets distracted
and I can chomp on the crabs lor...

Long time no play mj, sure kena scolding for being super slow..
will give it a miss. I'd probably knock down that row of tiles
before I could shift it to the right position...
angeliatay
May. 12th, 2003 03:49 pm (UTC)
not sure abt the other kids leh ...
nevermd, if this one doesn't pan out, we jus meet up before u leave for hk :)
chayhm
May. 12th, 2003 05:04 am (UTC)
Oooohhhh... Aidan smiling for the camera!
He looks soooooo happy!
angeliatay
May. 12th, 2003 03:47 pm (UTC)
actually, he isn't smiling for the camera..he is smiling at daddy and not aware that camera is on him keke..if he sees the cam, he'll def stop smiling..

:P
(Anonymous)
May. 12th, 2003 05:14 am (UTC)
I cannot play mahjong, but I'm definitely interested in the crabs ... so can I come ...?? Maybe I can check to see if my hubby wants to play tho ... But juz crabs enough meh? How about we bring something ... like curry chicken?

Ryan's mum Rachel
angeliatay
May. 12th, 2003 06:54 am (UTC)
Will let u know which date :)..anyway u live so nearby..sure no problem..
tomatojuice
May. 12th, 2003 08:53 am (UTC)
PEPPER CRABS and Aidan! yum, that is such a good combination! heh
angeliatay
May. 12th, 2003 03:45 pm (UTC)
Aidan not for makan hor :D~
Re: - tomatojuice - May. 12th, 2003 09:25 pm (UTC) - Expand
inventive_manic
May. 12th, 2003 09:09 am (UTC)
wheeeeeeeeeeeeee so cute, like little buddha without teeth!!! He looks a lot like his daddy (from the previous post), it's about that time when their features start developing and they start to resemble the parents that is so amazing. It must be such a joy to come home to his laughter...OH i can't WAIT TO HAVE MY OWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *hugs ovaries tightly*
angeliatay
May. 12th, 2003 02:58 pm (UTC)
Yeah lor..everyone says that he looks like hubby *sigh*
Actually, he will probably look really different in half a year's time..so I should treasure these moments becuz it's the period when he's the mostest cutest..!

haha..yeah, am sure u will treasure ur baby when u have one..it's a great feeling i tell u [darn, here I am promoting motherhood..awk]
best way to stop smoking immediately too
Re: - inventive_manic - May. 12th, 2003 04:10 pm (UTC) - Expand
vamprila
May. 12th, 2003 06:35 pm (UTC)
Am going to Bali this thuirs across the weekend!!! Missed another session!!! Sighhhh!!!

Anyone needs anything from Bali? Really cheap sarongs and shawls!! :)))


angeliatay
May. 12th, 2003 10:50 pm (UTC)
hee nevermd lor..we can always do it another time :D
Have a good flight and enjoy Bali!
sminya
May. 12th, 2003 06:44 pm (UTC)
Aiyoh so luuuuuurvable!
Like some lomo camera!
angeliatay
May. 12th, 2003 10:49 pm (UTC)
hee..
yeah hor, now that u mention it..does that lomo effect with the 4 pics kekeke..
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
( 47 comments — Leave a comment )

Latest Month

February 2012
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   
Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek