?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Too Darn Hot!


Xiao Zhus~~


Hmm..so which one is the real McCoy?

Buy one get one free :D

*this cute li' piggy was a present from my sis, evonnetay *muakz*

________________________
</i>
Bah..! Weather's so darn hot today! Can't help but but on the aircon full blast throughout the house..Sheesh, am spending way too much on electricity though. Last month's electricity bill was $320!!! Aidan perspires like crazy when it gets way too warm and will start fussing about ..Chum..I think we spoil him already by letting him sleep in an aircon room by himself..Next time, how is he gonna endure NS?

____________________


Swiped from moxielass
LJ Survey
With the coolest username: undievisual
With the coolest userpics: moxielass
Most likely to comment in your journal: meganmacy
You last added: tomatojuice
You first added: e_rambler

Who seems to be on ALL your friends' lists: moxielass
How often do you post to LJ?: Almost everyday
What's the longest you've gone without posting to LJ since the day you signed up?: 5 days?
What's the longest you've gone without reading LJ since you discovered it?: 3 days
How many of your LJ friends are your friends in "real life"?: Hmm..none can be considered really good friends yet..I am most 'friend' with meganmacy though..

Who is the most intelligent or insightful person you know on LJ? Based on LJ entries : intelligent -inventive_manic/insightful burbur
Who is your least favorite/most annoying LJ user or community?: errr none really..
Have you ever wanted to meet someone on LJ?: Yap..
Whose journal do you enjoy reading the most? All those with babies n lotsa pictures :)
Which one do you admire? auntyadele and stephiechai.. I truly admire mummies with < 2 kids and yyumeko for her talent n skills :)

Which one is the blondest? lavivaloca
Which one has an attitude problem? kodomo and jaxt - based on # of expletives used hehe
Which one is the funniest? mfluder, kodomo
Which one is the sweetest?: meganmacy
Which one is the most out-going?: stephiechai

Which one can you trust the most? evonnetay..of coz..she's my sis..
Which one can you trust the least? none..
Which one do you know the best? evonnetay
Which one are you most likely to have a crush on? hmmm..hmmm..lemme get back to this later..
Which has the prettiest name? : blueberrykisses & pinkmelonhugs

Who's the smartest: inventive_manic
Who's the dumbest: No dumb person on my friends list
Who's the tallest: female - crushedcoquette, male - eh dunno..
Who's the shortest: cookielad
Who's the oldest: *sigh* me

Who's the youngest: matisha's babies
Who's the rudest: jaxt, kodomo again~~hehehe
Who's the nicest: stephiechai & moxielass
Who's the weirdest: jaxt
Who do you see the most: e_rambler

Who do you talk to most online: meganmacy
Who do you talk to most on the phone: none..
Which are you most attracted to? meganmacy's Macy
Most confident person: jaz_aug
Prettiest hair: moonberry& xoxosara

Who would you go out with? All the LJ mummies hehe
Biggest ho: - err?
Prettiest: female - moonberry, male - ikepod
Most like you: hmm..I guess most similar in terms of mummy/son treatment - chayhm & happyqile coz we spoil our babies like crazy buying our sons lotsa cool outfits and toys!!


Site Meter


Comments

( 64 comments — Leave a comment )
kodomo
May. 19th, 2003 12:24 am (UTC)
Ok la har. At least I appeared in your survey.
angeliatay
May. 19th, 2003 12:27 am (UTC)
Re:
heheeh so easily satisfied ah~
But really mah..Next time, I'll make sure Aidan don't read ur lj too..sekali ask me what's a CB..*grin*
undievisual
May. 19th, 2003 12:37 am (UTC)
jeez...i'm so honoured to have the Coolest nick. thanks!
angeliatay
May. 19th, 2003 04:15 am (UTC)
hee..coolest amongst my list lor..my list nick all sweet sweet ones..urs one of the most unique :D
auntyadele
May. 19th, 2003 01:07 am (UTC)
I think I'm oldest leh.
I'm gonna be 8 next year cus I'm a Leap Year baby. :D
angeliatay
May. 19th, 2003 02:11 am (UTC)
Re:
No leh..that makes u one of the youngest..just as young as meganmacy hehe

I'm still older lah :P~
(no subject) - moxielass - May. 19th, 2003 02:53 am (UTC) - Expand
(no subject) - meganmacy - May. 19th, 2003 03:18 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:10 am (UTC) - Expand
Re: - auntyadele - May. 19th, 2003 04:26 am (UTC) - Expand
Re: - angeliatay - May. 19th, 2003 04:28 am (UTC) - Expand
(no subject) - meganmacy - May. 19th, 2003 03:16 am (UTC) - Expand
Re: - auntyadele - May. 19th, 2003 05:10 am (UTC) - Expand
Re: - meganmacy - May. 19th, 2003 02:25 pm (UTC) - Expand
blueberrykisses
May. 19th, 2003 01:29 am (UTC)
lol, i'm also honoured to have the prettiest name =)

the first shot of aidan is very nice! well captured at the correct moment. think can win some konica moment prize... hehe. do ya actually print out these photos? can paste em all over the house.

it's really really HOT! my home electricity bill is also increasing! ugh
angeliatay
May. 19th, 2003 02:13 am (UTC)
Re:
hehe..yawat..ur username v sweet..:D

Yeah lor..I thought this pic was really cute..He looked so delighted grasping on to the li' pig :D I do print out some of the nicer pix and paste them on my fridge!!

Ya..I hope the weather doesn't continue to be so darn hot man..bway tahan!
takira
May. 19th, 2003 01:30 am (UTC)
How come I'm not inside *frowns* :P
angeliatay
May. 19th, 2003 02:14 am (UTC)
Re:
err..coz ur name din strike me immediately when I was doin the survey :P..
(no subject) - takira - May. 19th, 2003 02:15 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:09 am (UTC) - Expand
(no subject) - yyumeko - May. 19th, 2003 03:27 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:03 am (UTC) - Expand
Re: - yyumeko - May. 19th, 2003 04:06 am (UTC) - Expand
Re: - angeliatay - May. 19th, 2003 04:08 am (UTC) - Expand
Re: - yyumeko - May. 19th, 2003 04:10 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:27 am (UTC) - Expand
Re: - yyumeko - May. 19th, 2003 04:37 am (UTC) - Expand
(no subject) - takira - May. 19th, 2003 04:30 am (UTC) - Expand
Re: - yyumeko - May. 19th, 2003 04:35 am (UTC) - Expand
(no subject) - takira - May. 19th, 2003 04:43 am (UTC) - Expand
Re: - yyumeko - May. 19th, 2003 04:45 am (UTC) - Expand
(no subject) - takira - May. 19th, 2003 04:48 am (UTC) - Expand
kodomo
May. 19th, 2003 01:30 am (UTC)
Eh. HTB looks like he has pimples. Have you been letting other women kiss him??
angeliatay
May. 19th, 2003 02:14 am (UTC)
Re:
Yalor..he got one mega zit on the right cheek~
Captain Zap-a-zit also never come visit :(
(Deleted comment)
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:07 am (UTC) - Expand
(Anonymous)
May. 19th, 2003 02:22 am (UTC)
your migraine over?

-anita.
angeliatay
May. 19th, 2003 04:05 am (UTC)
Nope..still comes once in a while..
Eh u deleted ur lj ah? Why?! :(
(no subject) - (Anonymous) - May. 19th, 2003 04:29 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 05:28 am (UTC) - Expand
(no subject) - (Anonymous) - May. 19th, 2003 09:46 pm (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 20th, 2003 08:31 pm (UTC) - Expand
(Anonymous)
May. 19th, 2003 03:17 am (UTC)
cute arh! lol i quite some days never come look look see see le. haahah.. so cute... esp the first picture. so happy aidan. -shu-
angeliatay
May. 19th, 2003 04:12 am (UTC)
hehe..ya ya ya..I love the first pix..He was just rolling ard on the bed strangling the pig and viola! He smiled hehe..
Gonna develop this pix and enlarge it & frame it..:)
ikepod
May. 19th, 2003 04:41 am (UTC)
Ah.....really does look like the piggy. The resemblance is uncanny! Hoho! Oinks!

*Blushes* I am not the prettest male...hahahs o embaressing.....
angeliatay
May. 19th, 2003 04:44 am (UTC)
Re:
Well, I don't hv that many males in my LJ to start off with mah..and u are definitely prettier than takira *grin*
But aiyah, u quite pretty lah!! hehe..
Am sure jaz_aug will concur with me!
Re: - ikepod - May. 19th, 2003 04:48 am (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 19th, 2003 04:52 am (UTC) - Expand
Re: - ikepod - May. 19th, 2003 04:58 am (UTC) - Expand
(no subject) - jaz_aug - May. 20th, 2003 04:20 pm (UTC) - Expand
(no subject) - angeliatay - May. 20th, 2003 08:25 pm (UTC) - Expand
Re: - jaz_aug - May. 20th, 2003 08:40 pm (UTC) - Expand
stephiechai
May. 19th, 2003 05:28 am (UTC)
you admire me????? and I'm nice *blush big time*

and me outgoing? Hello, unless u count going to work as outgoing ;)

angeliatay
May. 19th, 2003 05:30 am (UTC)
Re:
LOL..I'm referring to your personality lah *kbish*
U are very friendly and open mah..typical baba character!

Admire u coz of u r a mom to 3 beautiful daughters :)
Re: - stephiechai - May. 19th, 2003 05:39 am (UTC) - Expand
Re: - angeliatay - May. 19th, 2003 05:41 am (UTC) - Expand
Re: - stephiechai - May. 19th, 2003 02:25 pm (UTC) - Expand
xoxosara
May. 19th, 2003 08:53 am (UTC)
Wow, I was actually voted "prettiest hair".... that was so kind of you. :) I would definitely vote you as "best Mom" if there were a section for that.
angeliatay
May. 19th, 2003 05:08 pm (UTC)
eh..pls dont say i'm being kind..i'm being honest lah :P
I really like ur kinda hair now..wavy n layered..and the auburn color is beautful..
Nah.I'm definitely not the best Mom..lotsa great moms ard..but best mom to Aidan I am of coz :D
jaz_aug
May. 20th, 2003 04:15 pm (UTC)
wah... ikepod got prettiest male siah... uhhh...

i v confident meh...? hmm.. dun think so leh..

btw.. pinching again! aidAN aidan wo ai ni.. pinch!!

so cute his outfit.. got a 'er' word @ his 'there' 1.. hehe..
angeliatay
May. 20th, 2003 04:59 pm (UTC)
ikepod the prettiest I know in LJ lor hehe..
but he's quite pretty wat~~~

Hmm..u strike me as a very confident person leh. I guess this is based on impressions on LJ! Well, at least u are confident enuff to wear a bikini !

Hehe..yeah lor..I like this overall..looks a li' ancient lookin having the er strategically placed hor!
Re: - jaz_aug - May. 20th, 2003 07:56 pm (UTC) - Expand
pinkmelonhugs
May. 20th, 2003 09:23 pm (UTC)
wow..haven't been on for quite a while and the first thing I see is Aidan's cutest pic ever! Soo sweet...guess the lighting made a difference as well huh. sooo Cuutteeeee...and thanks for the prettiest name award. *bows*
angeliatay
May. 20th, 2003 09:38 pm (UTC)
Re:
Yeah..I did realise u were MIA for a while? Went for a hol?
Hee..yeah, I took tis pic in my dim room w/out flash so it came out all yellowish..but he looked so jovial wrestlin with the pig :D
(no subject) - pinkmelonhugs - May. 21st, 2003 02:21 am (UTC) - Expand
( 64 comments — Leave a comment )

Latest Month

February 2012
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   
Powered by LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek